Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /libraries/cms/application/cms.php on line 471
Zajęcia - Edukacja 3.0
Now loading.
Please wait.

Radość uczenia się!

Każdy rodzic ma wątpliwości, czy świat technologii, który otacza jego dziecko, to świat wartościowy i bezpieczny. Czy czas przeznaczony na obcowanie z internetem, grami to czas twórczy czy raczej stracony. Nie zawsze mamy wiedzę, by pokazać dziecku jak przekuć jego zupełnie naturalne zainteresowania w umiejętności, które podniosą jego kompetencje, co z powodzeniem będzie mógł wykorzystać w szkole, relacjach społecznych czy na rynku pracy. Nie bójmy się technologii. Nauczmy się ją wykorzystywać!

Proponujemy Państwu zajęcia, których program opiera się na wykorzystaniu znanych i lubianych przez dzieci i młodzież narzędzi m.in. klocków LEGO czy gier, aby rozwinąć ich umiejętności.

single image

MINECRAFT - poligon konstruktora


Popularna znana i lubiana gra wykorzystana do pogłębienia umiejętności logicznego myślenia, koncentracji, podejmowania decyzji? Oczywiście!

Gry wideo są sposobem na spędzanie wolnego czasu przez dzieci i młodzież. Ogromna liczba uczniów w wirtualnym świecie spędza więcej czasu niż w świecie realnym.

Wykorzystajmy potencjał tkwiący w tym wszechstronnym narzędziu do nauki matematyki (algebry, geometrii itd.), geografii (orientacja w terenie),historii (architektury i sztuki) czy wreszcie informatyki (programowanie).

Na każdych zajęciach dzieci rozwiązują zadania przygotowane im przez prowadzącego . Są one urozmaicone, rozwijają różne kompetencje uczniów i nawiązują do podstawy programowej szkół podstawowych.

Na nasze zajęcia zapraszamy dzieci od 7 roku życia.

Cykl spotkań obejmuje dziesięć 1,5 godzinnych zajęć w niewielkiej i komfortowej grupie dzieci (maks. 15 osób).

single image

Montownia Robotów z LEGO Education WeDo


Roboty z klocków? Super!

Poruszają się, wydają dźwięki, a przede wszystkim uczą pojęć związanych z programowaniem czy automatyką. Kształtują twórcze postawy, pobudzają do działania i samodzielnego myślenia.

Uczestnicy zajęć budują konstrukcje według podanych instrukcji a następnie uczą się je wprawiać w ruch oraz tworzyć interakcje.

Budują, programują, modyfikują i testują.

I świetnie się bawią!

Na nasze zajęcia zapraszamy dzieci od 7 roku życia.

Cykl spotkań obejmuje dziesięć 1,5 godzinnych zajęć w niewielkiej i komfortowej grupie dzieci (maks. 10 osób).

single image

Wytwórnia gier


Granie w gry to świetna zabawa.

A tworzenie własnych to naprawdę fantastyczna sprawa!

I rewelacyjny sposób na naukę programowania!

Twoje dziecko może stworzyć swój własny wirtualny świat oraz wypełnić go obiektami wchodzącymi w interakcje. Na naszych zajęciach samo zaplanuje i napisze scenariusz gry, wymyśli postacie, a następnie "ożywi" je. Programowanie gry będzie się odbywać w bardzo intuicyjnym, obrazkowym języku programowania.

Programując całą grę czy poszczególne obiekty dzieci rozwiną umiejętności związane z planowaniem, analizą przypadków i problemów, myśleniem analitycznym, wyciąganiem wniosków, podejmowaniem decyzji czy tworzeniem innowacyjnych rozwiązań.

A co najważniejsze może pokazać rówieśnikom efekty swojej pracy i zaprosić ich do wspólnej zabawy.

Na nasze zajęcia zapraszamy dzieci od 9 roku życia.

Cykl spotkań obejmuje dziesięć 1,5 godzinnych zajęć w niewielkiej i komfortowej grupie dzieci (maks. 10 osób).

single image

INNE ZAJĘCIA TEMATYCZNE



Dla uczniów lub nauczycieli

Narzędzia informatyczne wspierające pracę nauczyciela

Tablica interaktywna – skuteczne narzędzie w pracy nauczyciela

Narzędzia online wspierające nauczenia przedmiotu x

Interaktywne quizy aktywizujące uczniów

Tworzenie nowoczesnych prezentacji multimedialnych (Sway, Adobe, Prezi, infografiki)

Cyfrowa obróbka zdjęć, audio, wideo

Urządzenia mobilne w edukacji

Wstęp do nauki programowania w szkole

Praca z robotami edukacyjnymi w szkole

Praca z klockami LEGO w szkole

Współpraca w chmurze internetowej

Bezpieczeństwo w sieci - wpływ internetu na życie dzieci i młodzieży

Wpływ gier komputerowych na dzieci i młodzieży

Prowadzenie szkolnej i klasowej diagnozy zapotrzebowania na działania wychowawcze i profilaktyczne (procedura krok po kroku)

Jakiego nauczyciela potrzebuje uczeń? - podstawowe cechy i umiejętności dobrego wychowawcy

Wolontariat szkolny – podstawy organizacji wolontariatu szkolnego i pracy z wolontariuszami

Idea pomocy rówieśniczej w psychoprofilaktyce czyli wzajemna pomoc uczniów w rozwiązywaniu trudnych problemów